Klacht: Naamsverandering na boeking

op 06 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Middels skyscanner kwam ik terecht bij E dreams. Onlangs heb ik twee tickets voor KLM vluchten gekocht en nadat ik de bevestiginsmail ontving bleek mijn voornaam te zijn veranderd. We hebben met twee personen geboekt en alle gegevens dubbel gecheckt alvorens het te bevestigen, nu moeten we 50 euro servicekosten betalen voor wen letter die wij niet verkeerd hebben ingevoerd. KLM geeft niet thuis.

Gewenste Oplossing:

Als E dreams nu de naam door KLM of zelf wijzigt in de juiste

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 26 april 2018 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marijn87,

Uw naam is destijds aangepast en u heeft zo gebruik kunnen maken van het ticket. Voor zulke aanpassingen worden kosten in rekening gebracht. Uiteindelijk kon uw kaart niet belast worden, waardoor u deze kosten ook niet heeft betaald.

Excuses voor onze late reactie en het destijds ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wouter – Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn87