Klacht: Na reservering geen kamer en ook geen taxi kosten retour

op 04 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hebben via Booking.com een kamer geboekt. Toen we daar om middernacht aankwamen bleek er geen kamer te zijn. Meerdere mensen hadden hetzelfde probleem. Een fout van Booking.com. we hebben kosten gemaakt om er te komen maar die willen ze niet vergoeden. Ze blijven maar 25 euro bieden, dat is blijkbaar het bedrag wat ze zo mogen betalen. Al 4 keer contact gehad maar de service is echt heel slecht. Zeggen toe dat ze betalen als je een betalingsbewijs hebt, en als je dat stuurt komen ze met weer een reden om niet te betalen. Laatste jaren 49 hotels geboekt via Booking.com, en dan zo’n service, ik ben zeer teleurgesteld in de service van Booking.com.

Ik ben tevreden als ik de taxikosten vergoed krijg die ik heb gemaakt om naar het hotel te rijden waar vervolgens geen kamer voor mij was.
Lijkt me niets meer dan logisch.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rop2