Klacht: na haast een maand onderzoek nog mijn product niet

op 18 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een massage stoel besteld bij vidax.nl die hem netjes heeft over gestuurd naar dpd vervoer koerier dienst aar distributie centrum .
met pakket nummer 05228784793617.Verzend b2co5228784793617 product dpd classic b2c.maar nu een maand later is de stoel nog niet geleverd. Dus ben ik gaan bellen met verzender die een onder
zoek starten maar je hoort hellemaal niets van dpd. dus ik heb dus ook hoofd kantoor dpd gebeld die zegt het pakket niet te traceren .I word naar het kasje naar de muur gestuurd .Ik heb wel voor mijn product betaalt .zit al een maand te wachten. doe er eens wat aan. heb verzend nummer en tracé nummer bij geschreven.

Ik wil gewoon mijn stoel waar ik voor betaald heb en anders met vidaxl.nl contact op nemen voor nieuwe stoel daar voor geef ik jullie 1 week de tijd.
anders stap ik naar de rechter alle bewijzen in handen.
hoeft toch niet zo lang te duren dan wil ik mijn in ochtend verzonden en afgeleverd hebben .
dus doe er een wat aan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2016 om 11:09 geantwoord

Heeft op 02 juli 2016 om 06:49 geantwoord

het is nog steeds niet opgelost zit nog steeds te wachten wat ik bestelt heb in middels heb ik de rechter ingeschakeld die zal zich nu moeten buigen verzender zoals de vervoerder deugen niet we zijn anderhalve maand verder je hoort niets.
ze zetten zelf dat opgelost is maar is niet waar ben heel erg boos ik heb er voor betaalt eis schade vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door john boere