Mijn Klacht:
Op 6 maart mijn abonnement verlengd na te zijn benaderd door customer loyalty. Week later had ik mijn nieuwe iphone 6 64gb. Helaas (kan gebeuren) was het toestel defect. Dan kan je alleen terugsturen als DOA (dead on arrival) moet je zelf betalen en achterna bellen om te zorgen dat je ipv een credit een nieuwe krijgt toegestuurd (indien je binnen 2 weken na levering dit process doorloopt).
Na 2 keer bellen was het eindelijk verwerkt in de systemen van vodafone op 2 april!. Er werd een nieuwe levering ingezet (toetel was op voorraad).
Nu is het 16 April en na minimaal 10 verschillende medewerkers op de klanten service te hebben gesproken wordt ik er moedeloos van, ze spreken elkaar allemaal tegen: toestel niet op voorraad, wel op voorraad, geen simkaart op voorraad, helemaal geen simkaart bij de bestelling en wel op voorraad, transfer naar nieuw systeem is het probleem, case aangemaakt en toestel opnieuw gekoppeld aan bestelling en ga zo maar door. Je wordt in 1 contact moment met klantenservice rustig 5 keer in de wacht gezet en 2x doorverbonden met iemand die er weer niets van af weet, ik ben gemiddeld 30-40 minuten aan te telefoon en het levert niets op.
Mijn laatst contact van vandaag spande de kroon toen mij werd verteld dat ze eigenlijk niet veel voor mij konden betekenen! kortom ik heb wel betaald (duur toestel) en heb niets. Krijg geen manager te spreken of iemand die daadwerkelijk iets kan doen, geen compensatie aangeboden (niet om gevraagd ook), op vodafone.nl/feedback 2x klacht ingediend waarop geen reactie. Er is een case aangemaakt waar ik met mijn zakelijke account niet bij kan komen, order nummer is niet bekend in de reguliere systemen.
Nooit meer vodafone, als het kon zou ik vandaag nog stoppen met mijn contract, wat een wanprestaties daar. Niet aaneengesloten maar bij elkaar ruim 10 jaar klant geweest en niet eens iemand van vodafone die contact zoekt en eens iets echt gaat oplossen.
Gewenste Oplossing:
Nieuw toestel als express levering binnen 24 uur geleverd, restitutie van kosten voor verzekerd verzenden defecte toestel, compensatie voor alle tijd en energie die dit mij heeft gekost.
Mooiste zou zijn dat na levering toestel, mijn contract kan worden overgenomen door T-mobile o.i.d. want vertrouwen is echt weg nu.
Wat ze wel op tijd kunnen is rekeningen sturen (en ik maar op tijd betalen).
Ik ben benieuwd of dit ze nu eens aan het denken zet, maar daar hoef ik niet op te hopen geloof ik.

