Klacht: Na 1 keer niet thuis ophalen in volgende plaats

op 03 november 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ups 1 keer pakket aangeboden heeft, mag ik het nu ophalen in plaats verderop… echt belachelijk,daarom laat ik het niet aan de deur bezorgen om het vervolgens 10 kilometer verderop te mogen ophalen, dan had ik het net zo goed gewoon in de winkel kunnen ophalen. Vorige week ook pakket geleverd gekregen van ups zonder kaartje in de bus,het is dat de buren 9 huizen verder het pakket kwamen brengen anders gad ik nu nog niks geweten.
Zeer zeer asociaal bedrijf!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Niet, het heeft geen zin.
Laatste keer dat ik wat via ups laat komen betaal liever 10 euro extra bij een duurdere aanbieder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 13:32 geantwoord

Belachelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtenshit