Klacht: Na 1 keer niet thuis ophalen in volgende plaats

op 03 november 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nadat ups 1 keer pakket aangeboden heeft, mag ik het nu ophalen in plaats verderop… echt belachelijk,daarom laat ik het niet aan de deur bezorgen om het vervolgens 10 kilometer verderop te mogen ophalen, dan had ik het net zo goed gewoon in de winkel kunnen ophalen. Vorige week ook pakket geleverd gekregen van ups zonder kaartje in de bus,het is dat de buren 9 huizen verder het pakket kwamen brengen anders gad ik nu nog niks geweten.
Zeer zeer asociaal bedrijf!!!!!!!!!

Niet, het heeft geen zin.
Laatste keer dat ik wat via ups laat komen betaal liever 10 euro extra bij een duurdere aanbieder.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:37 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 13:32 geantwoord

Belachelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtenshit