Klacht: N.N. heeft aansprakelijkheid erkent maar verwijst vervolgens naar SIV verzekeraar

op 26 juli 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Via Gouda Bredius ben ik WAM verzekert bij Nationale Nederlanden. De tegenpartij is ook bij Nationale Nederlanden verzekert. Ik heb letsel opgelopen vanuit de aanrijding waarbij de tegenpartij geen voorrang van rechts verleende en mij met 60 km van achteren aanreed. Naast de WAM verzekering bij NN heb ik ook een zogeheten SIV verzekering afgesloten bij Delta LLoyd. Omdat NN in eerste instantie de aansprakelijkheid deed afwijzen heb ik mijn SIV-verzekeraar ingeschakeld en deze heeft een klein voorschot betaald. Daarna heeft NN de aansprakelijkheid voor het ongeval erkent maar zij stellen zich op standpunt dat de SVI-verzekeraar de schade moet afhandelen. Delta Lloyd is feitelijk overgenomen door Nationale Nederlanden en dus zou heteen vestzak broekzak verhaal worden. Hetgeen NN aan de dag legt is als onrechtmatige daad te beschouwen. De SVI-verzekering vergoed nooit datgene wat de aansprakelijke WAM-verzekeraar dient te vergoeden. Daarnaast probeert NN pre-existentie aan te wenden om aan een letselschadeclaim uit te komen. Ik heb 3 gekneusde ribben, last van mijn nek en veel hoofdpijn.Op verwijzing van de huisarts moet ik dringend fysiotherapie e.d. krijgen maar NN reageert daar niet op! Ook niet op brieven van een advocaat die ik ingeschakeld had. Ik heb het idee dat hetgeen mij thans overkomt geen incident is en dat dezelfde smerige streken ook op andere letselschadeslachtoffers worden toegepast. Om die reden zal ik dan ook ten spoedigste een website openen en op zoek gaan naar lotgenoten.

Onmiddellijk de schade regelen met een fors bedrag voor de tot nu toe
nodeloos geleden pijn!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 27 juli 2017 om 14:29 geantwoord

Hallo Peter,

Ik heb informatie van de betreffende afdeling ontvangen.
Er is vandaag contact geweest over dit dossier en vervolgstappen zijn besproken met de betreffende collega.

Inhoudelijk kan ik daar op deze site niet verder niet ingaan. Ik raad je dan ook aan om met de collega in gesprek te blijven.

Groet,

Roy
Nationale-Nederlanden Webcare

Heeft op 28 juli 2017 om 09:55 geantwoord

Nationale Nederlanden heeft geen enkele oplossing geboden. Het aangehaalde gesprek door de webcare medewerker is dan ook alleen maar bedoeld om \"opgelost\" bij klacht.nl te kunnen plaatsen. NN heeft nog steeds geen besluit genomen over de betaling van een voorschot van waaruit noodzakelijke fysiotherapie betaald kan worden. bekijk de hele casus op getuigenbank.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mustangp51