Klachten over MyHeritage

Heeft u een klacht over MyHeritage? Vraagt u zich ook net zoals vele anderen af hoe uw stamboom eruit ziet en of u misschien zelfs wel af stamt van een... Lees meer >

48% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Zoekdiensten

46 klachten opgelost
4.0 /10
24 stemmen

telefoon

Klacht van Ww23121945. op 15 oktober 2021 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

ik probeer heritage telefonisch te bereiken op 0800 2400013 het nederlandse contact nummer die vervolgens verwijst naar een side met alleen een buitenlands nummer met hoge kosten en in het engels Lees meer

Compliment van Owm op 05 oktober 2021 over MyHeritage

Ben blij verrast met.deze uitkomst.

Compliment van Tom Hommes op 29 maart 2021 over MyHeritage

Moet alleen uitzoeken hoe ik contact opneem.....mijnhuisnummer is 67 6821hd

Compliment van Saigon op 10 oktober 2020 over MyHeritage

Heel klantvriendelijk !!!!

Compliment van JJJS op 05 juli 2020 over MyHeritage

Ja, dit is netjes opgelost door Myheritage. Zou een herinnering bij vervallen proefperiode nog beter vinden.

Compliment van nesclan op 22 juni 2020 over MyHeritage

Ik heb inmiddels contact met de klantenservice om het op te lossen.

Compliment van Douwe.b op 03 mei 2020 over MyHeritage

mijn dank is groot ik ben blij dat het zo snel is opgelost

Compliment van Treurniet54 op 11 februari 2020 over MyHeritage

Het zou prettig geweest zijn als ik van de oplossing (daadwerkelijke stopzetting abonnement) op de hoogte was gebracht, zodat ik geen klacht had hoeven indienen.

Compliment van [email protected] op 09 februari 2020 over MyHeritage

Ik wacht nog enkele weken op de mogelijke latere aankomst van de kit bij het lab in de VS (op uw advies). Daarna neem ik nog kontakt met u op betreffende vervolgstappen. Met vr. Groet, A W de Wit

Compliment van HP Velden op 22 januari 2020 over MyHeritage

Als men zich aan de beloofde oplossing houdt en het e-mail adres klopt, dan ben ik over 2 tot 3 weken tevreden.