Klacht: contact en afhandeling

De vries t op 18 maart 2025 over MVGM in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contact MVGM
Sleutel ontvangen van een garagebox, echter die werkt niet de garagebox wil niet open.

7x gebeld 4x een terugbel verzoek ingediend, terugbel verzoek wordt er vanaf MVGM kant gelijk op gelegd zonder dat ik iemand spreek, als ik zelf weer bel en na lang wachten iemand aan de telefoon krijg wordt er verteld dat ik wordt doorverbonden met het gevolg dat ik weer niemand krijg te spreken en ik een terugbel verzoek kan indienen met dezelfde plaats in de wachtrij, maar na 3 uren nog steeds niet teruggebeld.

vandaag ook een terugbel verzoek, maar na inmiddels een uur wachten nog steeds niet teruggebeld.

Om in contact te komen met deze organisatie is lastig tot onmogelijk afschuifsysteem is volgens mij bij MVGM uitgevonden, en behulpzaam zeker niet.

voorbeeld van ontvangen mail: Ik zal deze mail ook nog eens sturen aan de afdeling verhuur, helaas kan ik hierin verder niets voor u doen.

Vervolgens wordt er door afdeling verhuur geen contact opgenomen

Beste De Singel Snackkiosk, Mijn excuses dat het tot nu toe niet is gelukt om in contact te komen met MVGM. Zou u een mail met toelichting kunnen sturen naar webcare? Dan kan ik dit doorzetten naar het desbetreffende team. Groet, Sanne van MVGM

Sanne van MVGM stuurt bij elke negatieve review hetzelfde antwoordt met contact opnemen met webcare, echter dat had ik al gedaan maar ook daar verder geen reactie ontvangen, het voordoen van dat ze er echt mee bezig zijn is niet de waarheid. Vandaag ook nog maar weer gebeld en 30min in de wacht gestaan en nog steeds niemand gesproken.

Dus Sanne, heel simpel, je hebt mijn telefoonnr even bellen en probleem oplossen en niet verder gaan met het doorschuiven van de problemen maar oplossen.

Gewenste Oplossing:

Contact en probleem oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MVGM over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MVGM in behandeling genomen

Bericht van MVGM

2 maanden geleden - Geachte heer de Vries, Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht. Uw klacht is direct doorgestuurd naar uw accountmanager binnen MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden. De directie van MVGM Wonen is op de hoogte gebracht van uw klacht. Vanuit de klachtenafdeling zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren. Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, MVGM Holding

Alle klachten die gemeld zijn door De vries t