Klachten over MVGM

Hieronder kunt u zien welke klachten er over MVGM zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Woningcorporaties

6 klachten gemeld
5 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.0 /10
5 stemmen

MVGM Complimenten

Het niet oplossen van waterschade uit gemeenschappelijke afvoerleidingen sinds 2018

Klacht van Bauknecht_berg_doetinchem op 07 september 2023 over MVGM in de categorie Woningcorporaties

Sinds 2017 wonen we in een appartement in Doetinchem in 2018 lekkage in de keuken/woonkamer de standleiding was verstop het afvalwater liep de woning in, de MVGM heeft een deel van de standleidingleiding laten vervangen. Schade werd niet erkent door... Lees meer

Glasbewassing

Klacht van strikwerda op 02 september 2023 over MVGM in de categorie Woningcorporaties

Het is alweer vele weken geleden dat de ramen aan de buitenkant van mijn appartement gewassen zijn. Dit geldt ook voor de buitenzijde van de glazen balkonscheiding. Ik woon hier nu ruim 9 jaar en het is van het begin... Lees meer

Loting verloopt niet eerlijk

Klacht van MicheI op 25 augustus 2023 over MVGM in de categorie Woningcorporaties

Ik reageer al maanden op woningen van mvgm en ik voldoe aan de financiële voorwaarden maar ik wordt niet ingeloot. Er staat op de site dat de woningen per direct beschikbaar zijn maar niks is minder waar. De woningen blijven... Lees meer

Naambordje

Klacht van Karaapoli op 11 augustus 2023 over MVGM in de categorie Woningcorporaties

Ik ben 3 maanden geleden in mijn flat ingetrokken en ik heb nog steeds geen naamplaatje voor de brievenbus en mijn flat gekregen. Ik heb ook voor dit naamplaatje betaald. meerder x contact gehad en gemaild maar nog geen oplossing. Lees meer