Klacht: Multicooker

op 04 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb 20-06-2016 een Multicooker bij Lidl besteld via internet Helaas is die in november al kapot gegaan en heb ik hem opgestuurd naar de leverancier in Duitsland waar hij 2 december aangekomen is en ik 18 december maar even gevraagd had of hij er was en hoe nu verder, want vond het wel slecht dat ik helemaal niks gehoord had.

Kreeg ik 19 december een berichtje terug. Ik zou een nieuwe krijgen als die er was. Maar dat wachten zou tot eind maart/begin april ongeveer zijn….4 maanden dus! Dat vond ik al belachelijk, maar ik kon geen geld terug krijgen, want dat kon alleen de eerste 14 dagen. Na weer een mail op 11 april bleek het dus al uitgesteld te zijn en via een groep op facebook kwam ik er achter dat het week 18 zou zijn. Nou….dus weer wachten. Afgelopen week maar contact gezocht met Lidl, want dit is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden? Hebben ze daar niet gewoon een reparatieservice of multicookers op voorraad? Lidl ging informeren en nou blijkt het alweer uitgesteld te zijn tot week 22!!!!!

Ik voel me echt bedonderd en aan het lijntje gehouden. Ik wil gewoon mijn geld terug en dan koop ik wel een goede, met goede service en garantie, want ook die blijkt maar 1 jaar te zijn na aankoop…ja je leest het goed…. De garantie zou niet opnieuw ingaan als ik een nieuwe krijg. Dus al met al zou ik dus 4 maanden mijn MC kunnen gebruiken, komt er rond de tijd dat de oude geleverd is eindelijk een nieuwe en zou ik daar dus geen garantie meer op hebben. Dat kan toch zomaar niet? Wat als die nieuwe ook al zo snel kapot is?
Ik heb geen foto van de klacht, want die heb ik in november al verstuurd, maar evt wel van de bon

Ik wil mijn geld terug, want een vervangend product heb ik geen vertrouwen meer in dat die nog komt, vooral niet als de garantie dan ook al voorbij is En een excuus en een leuke kadobon van Lidl zou ook leuk zijn, want ook dit vind ik gewoon niet kunnen. 6 maanden wachten en er dan zelf ook nog steeds achteraan moeten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:46 geantwoord