Klacht: Monteurs van tooninstallatie komen niet opdagen

Calenja op 17 februari 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na eerst weken gewacht te hebben op een afspraak en deze eindelijk te hebben op 11 februari 9.00 uur komt de monteur niet opdagen. Na 1,5 uur contact gezocht met het bedrijf tooninstallatie. Ze heeft toen contact opgenomen met de monteur en kwam met de mededeling dat deze niet kwam omdat hij niet durfde te rijden. Ze zegt er even bij dat de monteur mij een bericht gestuurd zou hebben dat hij niet kwam. Ik heb dus nooit wat ontvangen. Vervolgens vertelt ze mij dat hij mij zo gaat bellen voor een nieuwe afspraak. Na een paar uur nog niks gehoord te hebben maar weer zelf gebeld en nieuwe afspraak gemaakt. Wel verzocht om een andere monteur die zich wel aan de afspraken houd. Vandaag 17 februari Ou om 17.00 uur dan eindelijk mijn toon geïnstalleerd worden. En gewoon weer niemand! Maar het telefoonnummer wat bij tooninstallatie hoort was natuurlijk alweer gesloten dus maar weer eneco op gebeld. Ze sturen me gewoon weer door naar het externe bedrijf en zeggen dat ze contact met mij opnemen.

Als mijn toon zsm geïnstalleerd wordt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste mevrouw Roose Calenja Allereerst excuses dat de installatie van de Toon nog niet is gerealiseerd. Ik ga mijn best doen dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb inmiddels navraag gedaan en zodra ik antwoord heb kom ik er direct op terug. met vriendelijke groet, John Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Calenja

1 jaar geleden - Beste, Zojuist stond er iemand onverwachts aan de deur en heeft de toon geïnstalleerd.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 22 februari 2021 om 14:28 geantwoord

Beste mevrouw Roose Calenja,

Tot twee keer toe is een Toon installateur niet volgens afspraak gekomen om Toon bij u te installeren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Fijn om te lezen dat de Toon bij u is geplaatst. Ik wens u veel plezier met uw Toon!

Folkert
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Calenja