Klacht: Monteur eneco wacht geen seconden!!!!

op 31 mei 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Afspraak staan dat er een monteur komt tussen 15:00 en 17:00 uur om batterij te vervangen. Ik heb mee enorm moeten haasten bergen moeten verplaatsen om op tijd thuis te zijn en dat is om precies te zijn 15:03… en ik vindt tot mijn stomme verbazing een briefje met de melding dat ik niet thuis was om 15:05 uur.. Ik heb vervolgens het nummer op het briefje meteen gebeld om tekst en uitleg maar het enige wat werd gezegd dat ik te laat was en dat de monteur niet meer terug geroepen kon worden!!! ( ik thuis 15:03 en monteur meld 15:05!!) ik was echt boos hier over en kon het echt niet begrijpen… wat een zeer slechte service!!! En dit grapje kost mij ook eens vakantie uren!!! echt ziek van!!!!

Dat er een monteur in de avond langs komt zodat ik niet weer vrij moet regelen op het werk.. en een dikke excuses!! voor dit zeer klant onvriendelijke behandeling.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 31 mei 2016 om 14:58 geantwoord

Beste meneer Boers,

Goed dat u op deze manier laat weten hoe dit is verlopen.
Jammer dat u en de monteur elkaar mis zijn gelopen.

Alvorens dit bericht naar u te sturen heb ik contact opgenomen met de planning, die de monteurs aanstuurt; Ik heb hen verzocht contact met u op te nemen om een nieuwe afspraak te maken.
Het is helaas niet mogelijk om een dergelijke afspraak in de avonduren te plannen.

Ik verneem graag van u als u contact heeft gehad en een nieuwe afspraak heeft kunnen maken.

Vincent
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door R.Boers