Klacht: Schadevergoeding wordt niet betaald

Brigitte Stuivenvolt op 06 februari 2024 over Mondial Relay in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje is zeer goed verpakt verstuurd met Mondial Relay en door de ontvanger geweigerd omdat het helemaal kapot is aangekomen. Dus terug gestuurd en opgehaald. Toen een klacht ingediend en er is beloofd dat er een schadevergoeding betaald zou worden binnen 21 dagen. Dit hebben we niet ontvangen en na vele vele email kreeg ik op 2 januari een email dat ze het pakje niet terug kunnen vinden, dus er wordt een schadevergoeding uitgekeerd binnen 21 dagen. Dus weer afgewacht, maar weer niks ontvangen.
Ik heb nu dus compleet het vertrouwen verloren dat het nog goed komt, maar de koper wil ook graag z’n geld terug.
De koper wilde graag dat het met Mondial Relay verzonden zou worden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de schadevergoeding van minimaal 25€ ontvangen, zodat ik de koper zijn geld terug kan geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Mondial Relay
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mondial Relay

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mondial Relay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte Stuivenvolt