Klacht: Modificatieset AEG vaatwasser wordt niet vergoed

op 24 april 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Vaatwasser raakt in storing door te hoge waterstand. Er is een modificatie die binnen garantietermijn verholpen zou worden. Ik kan helaas geen aankoopbon overleggen, de vorige eigenaar is overleden en was onderdeel van de aankoop van het huis. Ik heb gevraagd de modificatie kit kosteloos op te sturen zodat de lokale AEG dealer hem er in kan zetten, immers is het een constructiefout die ontdekt is en bij ieder zich zelf respecterend bedrijf kosteloos er in gezet zou worden. Jammer AEG voor een paar tientjes verkoop prijs 48 euro in koop nog iet de helft heb je een zeer ontevreden klant.

Kosteloos de kit toesturen en is al er genoeg dat ik een monteur moet gaan betalen door een constructiefout van AEG

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 28 april 2017 om 16:54 geantwoord

We vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Wij twijfelen niet aan de kundigheid van uw reparateur maar op het moment dat onze servicedienst het apparaat niet heeft beoordeeld, zullen wij geen kostbare onderdelen opsturen. Ik zie geen reden om van dit standpunt af te wijken.

Nikki

Heeft op 11 mei 2017 om 12:31 geantwoord

Ik vind het een gemiste kans van AEG. Er heeft een gecertificeerde monteur naar gekeken en hij constateerde een tekortkoming in de constructie, lees fabrieksfout en de oplossing is voor handen dan had ik eerder een excuus verwacht van de ontwerpfout en een bosje bloemen nu heb ik een kater! Het gaat me niet om de kosten maar om het principe AEG vind 50 euro verkoopprijs voor het onderdeel veel, misschien verstandig on het marketing potje eens aan te spreken de beste reclame is nog steeds mond tot mind reclame.

Alle klachten die gemeld zijn door Victor M