Klachten over Modetalente

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Modetalente zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Modetalente in de categorie Internetshops - Kleding

34 klachten gemeld
1.5 /10
23 stemmen

Tijdslijn

Levering onvolledig, kan Modetalente ook niet terugvinden op internet

Klacht van Denise Ginis op 05 november 2021 over Modetalente in de categorie Internetshops - Kleding

Ik bestelde 2x meerdere schoenen deze zomer 2021, enkel een gedeelte werd geleverd. Vind hun webshop niet terug, kan dan ook niet vragen wanneer de andere schoenen zullen toekomen. Hopelijk worden deze nog geleverd, ondanks dat het zomerschoenen waren, geschikt om orthopedische... Lees meer

Geld weg

Klacht van helmatrommel2gmail.com op 28 oktober 2021 over Modetalente in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb de rekening van Modetalente van € 21,73 via ING betaald, maar ontvang al diverse mails dat mijnbetaling nog niet is afgesloten. Ik heb reeds 3 keer gereageerd naar Modetalente. Lees meer

Product nooit ontvangen.

Klacht van Marijke Frankena op 20 juli 2021 over Modetalente in de categorie Internetshops - Kleding

Besteld op 09-04-2021 Besteld een bloesje, tot op heden nog niet ontvangen! Eigenlijk kan je niet anders verwachten, want de prijzen zijn zó laag, dat kan bijna niet een normale gang van zaken zijn. Nooit meer wat bestellen bij Modetalente!!!!!!!!! Lees meer

Trap er niet in

Klacht van Katuul op 15 juli 2021 over Modetalente in de categorie Internetshops - Kleding

Tegen beter weten in 3 jurken besteld. Materiaal en pasvorm vielen tegen. Om te retourneren moet je zelf de kosten naar China betalen en als het niet binnen 7 dg aan is gekomen ben je je geld kwijt. Zij mogen er... Lees meer