Klacht: Niets ontvangen en geen geld terug

Isabelll op 25 juni 2020 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna 2 jaar geleden een bestelling gedaan (juli 2018), een leuk jurkje voor een bruiloft (in augustus 2018). Echter nooit wat ontvangen, de website ging op zwart en er volgden mails met mededelingen over financiële problemen. En zo ging het maar door, totdat ik de vraag kreeg of ik geld terug wilde of alsnog de jurk, zodat ze niet failliet zouden gaan begin april 2019. Het gaat om een bedrag van €44,98. Hierna reageerden ze nergens meer op, ik heb nog enkele mails gestuurd, maar ze zullen er wel veel krijgen. Maar goed, na zo’n tijd mag je toch wel een antwoord verwachten, ongeacht hoeveel mail je hebt,

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelll