Klacht: 2 jaar lang op teruggave geld vragen

op 25 mei 2020 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2018 heb ik een pre order bestelling geplaatst waarna ik op 6 oktober 2018 nogmaals contact heb opgenomen omdat de bestelde jas vertraging had opgelopen en in oktober geleverd zou gaan worden maar helaas niets had ontvangen. Uiteindelijk 3 april 2019 een voorstel gekregen i.p.v. terugbetaling hadden ze liever dat ik een nieuwe order zou plaatsten voor hetzelfde bedrag of zou wachten op de pre order. 17 april terug gemaild dat ik er over nagedacht had en er niet akkoord mee zou gaan. 19 juni 2019 geen reactie mogen ontvangen en nogmaals 12 augustus 2019 een bericht gestuurd dat het erg fijn zou zijn om eens reactie te krijgen maar tot op heden helemaal niets! Kan dus fluiten naar mijn geld.

Gewenste Oplossing:

Indien ik mijn geld terug ontvang en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door STheuws