Klachten over Mode-Statements

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mode-Statements zijn gemeld. Lees meer >

89% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 8 Internetshops - Kleding

89%
98 klachten gemeld
5 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
88 klachten opgelost
1.9 /10
36 stemmen
36

Tijdslijn

Een jaar geleden heb ik een bikini besteld. De levering hiervan werd steeds uitgesteld en uiteindelijk ook geannuleerd. Ik probeer nu al die tijd al mijn geld terug te krijgen. Het is bijna onmogelijk om contact te zoeken met mode-statements.... Lees meer

In juni 2017 heb ik bij dit bedrijf een jurkje besteld voor een bruiloft. Na twee maanden, toen de bruiloft inmiddels voorbij was, was het jurkje nog steeds niet geleverd. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd en zou mijn geld... Lees meer

Op 30 november heb ik twee vesten bij jullie besteld, meteen 58,00 overgemaakt. Op 18 januari contact met jullie gezocht via messenger omdat er telefonisch of per mail niemand te bereiken was. Tot 2 maart zijn er meerdere beloftes niet... Lees meer

geen geld retour

Klacht van op 14 maart 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

24 mei 2017 heeft mijn dochter 2 bestellingen geplaatst en beide betaald. 1 is geleverd en retour gestuurd, de andere is niet geleverd. Op klachten wordt niet gereageerd. Veel contact met Sisow gehad (die de betalingen regelt) steeds... Lees meer

Op 1 december 2017 heb ik samen met een vriendin een bestelling geplaatst. Begin februari hebben wij nog steeds niks ontvangen. Er is verschillende keren contact geweest via de mail en via Facebook Messenger met steeds valse beloftes dat het... Lees meer