Mijn Klacht:
Goedemorgen,
24 juni 2018 heb ik een bestelling geplaatst. Na een aantal ‘uitstel van levering e-mails’ verder kreeg ik uiteindelijk op 24 augustus een e-mail dat mijn bestelling helaas niet kon worden geleverd en dat voor dit probleem een passende oplossing zou worden gezorgd.
19 september heb ik hierop gereageerd, 3 oktober weer. 3 weken later heb ik hier nog steeds geen reactie op gekregen en daarom weer een e-mail gestuurd.
6 november 2018 kreeg ik onderstaande bericht van Mode-statements. Uitleg over de laatste zin: ik had toentertijd mijn klacht neergelegd bij Klachtkompas, vandaar de vraag of de klacht afgesloten kon worden. Ik heb daarom ook de klacht op ‘opgelost’ gezet. Na maanden te hebben gewacht, zonder geld op. mijn rekening, heb ik de klacht 26 juni 2019 weer opgezet.
‘Beste Chantal, Bedankt voor je berichtje. Onze excuses dat jouw e-mail en annulering nog niet is verwerkt, helaas hebben wij een achterstand door de drukte. Uiteraard begrijpen we jouw keuze om de order te annuleren. Jouw betaling staat automatisch binnen 14 dagen weer op je rekening. Mocht je nog vragen hebben, stuur ons gerust een berichtje toe! We hebben overigens ook jouw klacht beantwoord, zou je deze ook willen afsluiten? Met vriendelijke groeten, Mode-Statements’
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Hartelijke groet,
Chantal
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terug krijg