Klachten over Mobster Limited

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mobster Limited zijn gemeld. Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Nog 7 klachten nodig voor een plaats in de categorie SMS Diensten

95%
43 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
41 klachten opgelost
5.8 /10
9 stemmen

Ongewenste kosten!

Klacht van Roland Blok op 27 oktober 2021 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Ik krijg opeens een bericht dat er elke week 5 euro voor tom en jerry gamecraze van mijn rekening geschreven wordt - en ik heb dit nooit aangevraagd! Gewoon diefstal! Dit ging via T-Mobile en ik vind het niet terecht! Lees meer

Tom en Jerry

Klacht van IJong op 12 oktober 2021 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Ik betaal voor een abonnement bij Tom en Jerry 5 euro per week. Er staat dat ik mij moet afmelden bij de provider. Deze kan echter het abonnement niet vinden terwijl het wel vis hun afgeschreven wordt. Lees meer

Tom Jerry Gamecraze

Klacht van Frans de boer op 11 oktober 2021 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Van schrik per toeval er achtergekomen zoals velen hier. Zonder ergens akkoord mee te zijn gegaan of gebruik gemaakt van deze diensten word er vanaf 16-05-2020 elke week € 5,-!! Afgeschreven. In totaal wel 370,- euro! Lees meer

Compliment van Gail1999 op 18 oktober 2021 over Mobster Limited

Snel antwoord en een bevestiging van opzegging

Compliment van saffaman2 op 09 november 2020 over Mobster Limited

I received my refund but cannot say I am happy. To begin with you stole the money from my account and T-mobile was complacant in letting you take 5 euro a week to begin with. I did not subscribe nor will I ever subscribe to a game especially payment via my phone bill and sms it is a bit of a scam that you are running and I hope you get reported for it.

Compliment van Malissa Nijland op 12 oktober 2020 over Mobster Limited

Hallo
Ja we zijn blij dat dit uiteindelijk nu wordt opgelost.

Mvg M Nijland

Compliment van Oepasie op 07 september 2020 over Mobster Limited

Wij zijn supertevreden met de geboden oplossing.

Compliment van Tiesdevisser op 20 augustus 2020 over Mobster Limited

De klacht is opgelost, de dienst is opgezegd.
Hartelijk dank

Groet Marcel

Compliment van Ril87 op 02 juni 2020 over Mobster Limited

Geld is terug gestort, dus prima opgelost!

Compliment van op 24 september 2019 over Mobster Limited

Laten we wel wezen, dat dit nooit zo had mogen gebeuren. Tijd en enegie had ik liever elders in willen stoppen.