Mijn Klacht:
Een jaar geleden heb ik een contract voor 12 maanden afgesloten. Zij zouden mijn bedrijf helemaal zichtbaar maken voor wie dan ook. Resultaat nul, nul. Geen enkele meerwaarde voor mijn bedrijf helaas. Ik heb dus aangegeven hiermee niet door te willen gaan. Zij wilden dit in een aangetekende brief hebben, die heb ik verzonden en zij koppelden daar doodleuk nog een jaar aan vast, omdat die brief niet binnen de door hun gestelde termijn van 3 maanden was ontvangen voor het einde van het jaar. Maar een jaar is een jaar toch en hoef ik daar eigenlijk niet voor op te zeggen, maar goed. Ik gemaild en gevraagd of er een oplossing voor was en als antwoord weer een factuur en een factuur enz, nooit een fatsoenlijk antwoord op mijn mails, allen maar facturen. Op mijn laatste mail kreeg ik al antwoord uiteraard weer een factuur, dit keer een afkoopsom met een belachelijk bedrag.
Vervaldatum 29 augustus. Op 27 augustus krijg een een mail van een deurwaarder met incassokosten a 150 euro er bovenop, 2 dagen voor de vervaldatum. Echt klantvriendelijk dus!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het contract gewoon na die 12 maanden die netjes betaald zijn, gewoon stopt zoals afgesproken is in het contract met de vertegenwoordiger die voor hun zieltjes wint.
Helaas ik ben er ingetrapt.