Mijn Klacht:
In mei 2017 dacht ik een goede stap te zetten door in zee te gaan met MKB online adviseurs. Ze kwamen helemaal bij mij thuis en waren met 2 man sterk. Ik ben een eenmanszaak en werk alleen. Mijn bedrijf liep niet zo lekker dus vond ik het wel een goed idee om landingspagina’s te laten maken en zo meer opdrachten binnen te halen.
Helaas heb ik niet 1 opdracht via MKB Online Adviseurs binnen gehad dit deed mij nadenken over het succes van mijn contract. Niet dus, ik wil er van af, de belofte is niet waargemaakt. Daarbij hebben ze in januari 2x het bedrag van mijn rekening afgeschreven, het kostte mij heel veel onnodige tijd om duidelijk te maken dat dit een fout was aan hun kant.
Net gebeld met het bedrijf en ik moet 3 maanden van tevoren dit abonnement opzeggen. 3 maanden dat is absurd. De afspraak was 12 maanden en dan een evaluatie en kijken of ik door wilde gaan.
Wie gaat zo’n duur abonnement aan dat niet werkt en tekent dan voor verlenging?
Gewenste Oplossing:
Omdat ik al minstens 10 x 156 euro heb betaald, zou ik het fair vinden als MKB online mij de helft terugbetaald! Zij hebben niet geleverd wat ze beloofd hebben. En per mei wil ik van het abonnement af zijn. Ik stuur morgen nog wel een aangetekende brief.