Klacht: misleiding

op 12 november 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

wij zijn bij 5 verschillende keukenzaken in nederland en duitsland langsgeweest voor een prijsofferte, zo ook bij keukenkampioen enschede. hier werd ons door de vriendelijke manager een prijs gegeven zonder te rekenen maar aan de hand van een 3d tekening wat gemaakt was bij een andere zaak. de keuken zou hier 3 000 euro duurder zijn maar dit viel wel binnen het budget. mijn vriendin had een week eerder bij keukenkampioen almelo bij de voordeur een blaadje ingevuld om 50% korting te winnen. een week later werden wij opgebeld door het hoofdkantoor van keukenkampioen in waalwijk dat wij 1 van de 10 gelukkige mensen in nederland was die de 50% had gewonnen op een nieuwe keuken er werd direct een afspraak gemaakt in almelo want faar hadden wij het gewonnen. eenmaal vanuit enschede aangekomen in almelo stond dezelfde manager van de zaak uit enschede ineens in almelo ( hadden in beide vestegingen de bon ingevuld) en tot onze teleurstelling zei deze man ons dat de prijs die wij in enschede al hadden gekregen dezelfde was als met 50% korting die wij gewonnen hadden. dus op een rijtje gezet beweert deze man dat waar alle andere keukenbedrijven een keuken aanbieden tussen de 9 en de 11 duizend euro deze keuken bij keukenkampioen 25 000 euro zou moeten kosten en met de 50% korting die wij als 1 op de 10 mensen gewonnen hadden niks speciaals is want ze maken gewoon de keuken dubbel zo duur en iedereen krijgt deze korting. de toon sloeg ook om toen wij zeiden dat het misleiding was de manager vroeg hoe wij dat dan voor ons zagen en wij waren naief dat ze de keuken voor 7 000 euro weg zouden doen

wij kopen hier geen keuken om de doodsimpele reden dat ze hebben geprobeerd ons bij de benen te nemen. ik hoop dat mensen beseffen hoe arrogant en misleidend dit bedrijf te werk gaat. onze tip is ga naar een lokaal keukenbedrijf of naar een sk ( superkeuken) showroom deze doen niet met achterlijke zogenaamde kortingen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 28 november 2016 om 15:45 geantwoord

Beste meneer Boksebeld,

Ik heb begrepen van mijn collega uit de showroom dat er contact met u is opgenomen. Wij betreuren de manier waarop eea is gelopen en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij wensen u ondanks alles veel plezier met uw nieuwe keuken.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door ffpneo