Klacht: Misleidende verkooppraatjes

op 29 augustus 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Op 24 maart dit jaar besloten wij even bij de keukenkampioen te gaan kijken omdat wij wilden verbouwen.
Even rond gekeken en later aan tafel beland om het eea door te spreken en uit te tekenen .
Na 2 uurtjes aan tafel een perfecte keuken getekend .
Er was een actie dus werd ons gezegd als je nu de order plaatst profiteer je nog mee van de korting.
Wij konden nog geen definitieve ja geven omdat wij moesten wachten op een goedkeuring van ons bouwdepot , er werd ons toen verteld dat wij de order kosteloos konden annuleren of bij geen melding binnen 3 maanden zou de order automatisch geannuleerd worden.
Het ergste gebeurde we kregen geen bouwdepot , dus moest de order geannuleerd worden. Dit per mail doorgegeven en deze zou geannuleerd worden.
Kosteloos namen wij aan omdat het binnen de termijn was, niets is minder waar . Vandaag ontvingen wij dus een e-mail of wij binnen 2 weken even €1000 konden betalen voor de annulering .

Er is ons duidelijk gezegd , wij kunnen u toch geen keuken aansmeren , tuurlijk word deze dan kosteloos geannuleerd!

Als dit gewoon kosteloos geannuleerd word .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneermevrouw Seters, Vervelend dat er over de annuleringsvoorwaarden onduidelijkheid is. Ik heb uw klacht opgepakt en we komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen.

Reactie van de melder van de klacht C Van Seters

3 maanden geleden - Er is ons niks verteld over annuleringsvoorwaarden omdat wij geen definitieve ja hebben gegeven op de koop van de keuken er is ons gezegd dat wij konden melden als wij wilden annuleren als ons bouwdepot niet doorging en dit was kosteloos volgens meneer.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 07 september 2018 om 12:35 geantwoord

Beste meneermevrouw Seters,

Vanuit onze afdeling juridische zaken heb ik begrepen dat zij uw klacht intern uitgebreid besproken hebben. Er is u over uw klacht en over de mogelijkheden bij annulering vandaag een mail gestuurd.
Wij verzoeken u bij eventuele vragen direct op deze mail te reageren.

Twan Kok - Keuken Kampioen.

Alle klachten die gemeld zijn door C Van Seters