Klacht: Misleidende reclame S8 voor 40 euro in de folder

op 10 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In de laatste folder 07-08-2017 t/m 13-08-2017 is een aanbieding van de Samsung S8 met T-mobile voor 40 euro per maand (inclusief VR bril, controller en Oculus bon). Dit betreft een 2 jarig contract met 5GB internet, onbeperkt bellen en SMS, zonder toestel kosten. Toen ik dit toestel wilde bestellen in de winkel werd mij verteld dat deze aanbieding niet klopt want er is niet rekening gehouden met T-mobile samenkorting. Hierdoor zou het abonnement op 47,- euro komen. Dit hadden ze duidelijk in de folder moeten zetten. Nu is het misleidende reclame en niet goedkoper dan bij andere concurrenten. Hiervoor had ik dus niet naar de winkel hoeven gaan.

Ik zou alsnog het toestel voor 40,- willen krijgen zoals in de aanbieding staat.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Supererik1