Klacht: Misleidende reclame

op 22 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 22 september ging ik naar de Media Markt in Middelburg voor een soundbar te kopen. Philips HTL 3160 B , grijs. € 219.–Ik had er al een tijdje mijn oog op laten vallen. Tot mijn vreugde zag ik op woensdag 20 september dat er een bordje met 18% korting bij stond.
Foto gemaakt. Ook donderdag dit gezien. Dus vrijdag naar de winkel om het artikel te kopen. Na nog wat instructies, kon ik afrekenen. Mijn verbazing was groot toen ik toch het gewone bedrag moest afrekenen. Dit weigerde ik en
Ging naar de serviceafdeling. Deze soundbar viel niet in de 18% regeling. Het kaartje was daar per ongeluk of door mijzelf neergezet?? Ik was verbijsterd. Liet de foto zien van woensdag 20 september. Ook vandaag vrijdag stond het bordje er nog. Een vriend van mij had dit ook gezien en zelfs de verkoper van woensdag waar ik wat inlichtingen had gevraagd, heeft dit bordje gezien. Kortom ik werd als leugenachtig neergezet. Ik was zo kwaad en ben de winkel maar uitgelopen.
Ik voel mij geschoffeerd door de Media Markt Middelburg.

Excuses en deze soundbar leveren met de aangeboden korting.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keeshans