Klacht: misleidende actie van scoupy mbt probeerlenor.nl

op 30 juni 2017 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nav een flyer 3 actieproducten van lenor gekocht omdat je via probeerlenor.nl ze voor 1 euro per stuk zou kunnen krijgen. De normale prijs was best hoog. Kijk ik op de website probeerlenor.nl is de actie al gesloten met een lullig Op = Op plaatje. Nu zit ik dus met 3 dure producten die ik anders niet gekocht had. Vraag aan Scoupy: Hoe had ik ooit kunnen weten op welk moment de website gesloten zou worden ??? Had ik snel naar huis moeten rennen in de hoop dat de website nog in de lucht was ??? Ik vind dit een zeer misleidende actie en eigenlijk gewoon oplichting van consumenten.

Gewenste Oplossing:

Ik alsnog mijn geld terug krijg van 15 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht aukeb

3 maanden geleden - netjes gebeld door Scoupy en ze gaan het oplossen.

Bericht van

3 maanden geleden - Fijn om te lezen dat we je klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld. Onze excuses nogmaals voor deze situatie. Groeten, Oscar van SCOUPY

Alle klachten die gemeld zijn door aukeb