Klacht: Mishandeling door bezorger Armen

op 25 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is me nooit eerder zoiets overkomen.
Ik zou 25-07-2016 een pakket ontvangen van DPD nou werd er aangebeld, ik nam op en zei netjes hallo, eerste wat ik hoorde was kom nou god******me je pakket bij de deur zelf ophalen want ik kan je huisnummer niet vinden, dus ik vroeg wie het was en waarom hij mij zo brutaal aanspraak, daaropzei hij tegen mij weet je wat ik rij wel weg.
Nadat ik duidelijk zei van als u weg gaat dan ga ik een klacht indienen werd de meneer Armen heel woedend en zei doe de deur nou open dan en toen ik dat deed kwam die op me afstormen smeet mijn pakket naar me toe en deed z’n hand onhoog met de gebaar om mij een klap te verkopen. Toen ik de politie wou bellen deed die rustig zodat ik zou tekenen naderhand heeft die mij in me eigen huis geduwd en is hij razendsnel weg gegaan.
Dit is iets wat ik absoluut niet accepteer en ik ga dan ook zeer zeker aangifte doen tegen deze meneer. Ik hoop dat uw wat eraankunt doen want zulke mensen verdienen het niet om zo’n werk te verrichten.ik ben ontzettend woedend ik had nooit zo behandeld moeten worden.

Ik zal pas tevreden zijn als meneer ontslagen word. Als er vanuit jullie niks gedaan word dan handelen we het wel af via de politie.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 juli 2016 om 10:46 geantwoord

Heeft op 27 juli 2016 om 15:22 geantwoord

Ik vind dit niet kunnen eventjes de probleem om de tafel schuiven. Maar met deze oplossing ga ik ervan uit dat dpd de volledige verntwoordelijkheid opzich nemen en dat ik het verder ga afhandelen met de politie.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelaghazarjan