Klacht: misbruik van vertrouwen

op 07 oktober 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Op 31-07-2015 kwam er een adviseur van jullie ( Joyce Smit ) bij ons aan de deur om advies te geven over energiemaatschapijen en om te kijken of
er nog een goedkopere maatschapij was.
Dit bleek zo te zijn en stelde ons voor om gas en stroom door EON te laten leveren, ze heeft toen een contract op gemaakt en alles was geregeld.
Een paar dagen later kwam ze weer aan de deur met de mededeling dat ze een nog goedkopere maatschapij voor ons gevonden had namelijk ENGIE,ze zei dat ze het contract van de EON nog niet opgestuurd had en dat ze deze zou vernietigen als we een contract bij
ENGIE zouden nemen. dit hebben we toen gedaan.
Nou blijkt dat Mvr.. Joyce Smit alle 2 contracten heeft opgestuurd en zitten wij nog met het contract van EON die wij helemaal niet wilden hebben, wij hebben namelijk een andere energiemaatschpij.
Hoe kan het dat we een contract tot 31-08-2017 hebben van ENGIE en
de EON stuurt ons een factuur van augustus.
Ik heb de EON gebeld hierover en zij hebben mij doorgestuurd naar
collectief voordelig en zij hebben mij weer doorgestuurd naar
inhoofdzaak.
graag verneem ik binnen korte termijn antwoord van jullie.
Al met al voelen wij ons mooi bedonderd en zou graag iets van jullie willen horen om dit probleem op te lossen, het is niet de bedoeling dat ik voor 2 maatschapijen ga betalen

Met vriendelijke groet
Rene

Graag zou opgelost zien dat het contract bij EON vernietigd wordt
en dat de rekening van augustus vervalt ze hebben namelijk niets geleverd ENGIE was toen nog onze leverandsier

Alle klachten die gemeld zijn door haremo