Klacht: misbruik credietkaart

op 21 januari 2014 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

had geboekt bij booking.com een hostel in albir (spanje)van 4 tot en met9 januari , was er in dec weze kijken maar het hostel lag er verlaten en onbemand bij waardoor ik bij thuiskomst 16dec gelijk heb geannuleerd , kreeg een bevestiging daarvan , en bij het boeken vroegen ze om een creditkaart, om te kunnen boeken had je die nodig maar betalen kon je daar contant wat ook af was gesproken , een paar dagen later kwam ik tot de ontdekking dat ze een bedrag van 300 euro hadden afgeschreven , ik heb booking.com daar meerdere malen over gebeld , maar wordt met een kluitje het riet ingestuurd ( voor de gek gehouden )ook zeggen ze dat je annulerings kosten moet betalen van 20% dus 60 euro ,dit is niet het geval als je 5 dagen van tevoren annuleert wat hier zeker het geval is, wat kan ik hier aan doen of hoe kunt u mij daarin helpen mvg wj raaijmakers

als het betaalde bedrag van 300 euro terug gestort wordt. mvg william

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Goedendag, Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mac Booking.com Customer Service Team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 21 januari 2014 om 12:40 geantwoord

Goedendag,

We zijn persoonlijk met u in contact geweest om uw klacht dienovereenkomstig te adresseren.

Mocht u verder nog vragen schroomt u dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Mac
Booking.com Customer Service Team

Reactie van de melder van de klacht william R

3 jaren geleden - Geachte Hr Mevr, Sorry hoor ik heb zojuist nog mijn rekening overzicht bekeken maar helaas er is nog niets terug gestort dus weet ik niet wat u bedoelt met opgelost , ik hoop dat booking.com wel aan zijn verplichtingen gaat voldoen , mocht het wel zo zijn dat het bedrag terug gestort wordt dan laat ik u het zeker weten .mvg william raaijmakers

Heeft op 05 februari 2014 om 19:37 geantwoord

Helaas de klachten zijn nog steeds niet opgelost , we worden gewoon aan het lijntje gehouden , de creditkaart organisatie weet niets van een ARN nummer , ik heb vandaag nog een mail weg gedaan naar booking .com maar ze reageren niet meer , ze zouden mijn geld 240 euro terug storten maar nu geven ze een arn nummer waar de rabobank en creditkaart organisatie niet van gehoord hebben dus wordt gewoon besodemieterd en ze hopen dat ik het opgeef , maar dat doe ik niet het is gewoon diefstal 14 dagen na annulering geld van je rekening afhalen belachelijk . ik ga binnekort eens naar amsterdam waar het kantoor gevestigd schijnt te zijn wie weet lukt het me dan wel /mvg william

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van booking.com beoordeeld.

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Beste heer Raaijmakers, Het spijt me om te horen dat u tot op heden het bedrag nog niet heeft terugontvangen en ik begrijp uw frustratie. Wij zijn dit na gegaan en hebben u het ARN nummer gestuurd, wat een algemeen geaccepteerd bewijs voor een transactie is, welke elke bank kan natrekken. Uw reservering is reeds geescaleerd aan onze Customer Relations afdeling. Ik heb hen gevraagd naar uw laatste e-mail te kijken. Met vriendelijke groet, Angela Booking.com Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door william R