Klacht: mis communicatie met de ANWB.

op 20 september 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Geachte medewerkers van de ANWB .

Vrijdag 8 sept 2017 naar Vrouwenpolder , aangekomen na een auto rit met olie verlies.
ANWB laten komen en prima snel hoor, er werd al snel geconstateerd dat de auto op de brug moest en dat kon pas maandag morgen.
Dat was balen maar dat is niet anders, dan maandag naar garage al daar.
Conclusie dat het beter is de auto Zafira 53gvvs in oosterbeek te laten repareren omdat er daar niet eerder plaats was dan vrijdag 15 sept en dan gaan we ook weer naar huis.
Diverse telefoon gesprekken gehad met mede werkers van de ANWB, maar daar is vast een misverstand onstaan voor het vervoer van de auto en van ons naar ons huis of liever gezegd naar de garage Klaassen in Oosterbeek .
Er is ons verteld dat we mee konden rijden met de transport wagen met twee personen en dat kon in de kabine naar de desbetreffende garage in Oosterbeek..
En dat zou gebeuren op vrijdag 15 sepr 2017 tussen 11-12 uur, de Hr Tazelaar van Garage bedrijf van Halst uit Kamperland was prima op tijd maar dan komt het, we konden tot de garage mee en moesten dan per trein verder naar huis. En dat was echt niet de afspraak.we zijn thuis gekomen en de treinkosten kunnen we terug krijgen maar we hopen nooit meer deze ervaringen met de ANWB te moeten ervaren.
We weten niet hoe we de kosten op de laptop moeten zetten en dat was
80.60 euro van de NS.
Bij thuis komst heel erg attent de volgende dag, een boeket bloemen erg mooi van de ANWB Alarmcentrale als excuses.
Dus bij ons is het dus echt niet verkeerd gegaan.
Dank je wel Evelien van Veen voor de super service dat je ons terug belde om het door te spreken en uit te leggen., wat Vincent heeft laten liggen.

Hartelijk bedankt voor de service, en we hopen als het nodig is nog graag van jullie diensten gebruik te maken.
En zien de onkosten graag op onze rekening tegemoet.
En die bij jullie wel bekent. Lidnummer 104351276

Hartelijke groeten van Dhr en Mevr Berghege

bijna

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Reactie van de melder van de klacht anwb 104351276

3 maanden geleden - Hopelijk word dit gelezen en er ook iets mee gedaan. We zien U bericht in vol vetrouwen tegemoet. Hartelijke groeten van Dhr Berghege en Mevr N Berghege

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anwb 104351276