Klacht: Verkeerd product geleverd

PetersDaan op 03 december 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Ik heb 2 av naar hdmi converters besteld maar 2 hdmi naar av converters gekregen.

Wanneer de juiste producten geleverd zijn

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 december 2016 om 12:05 geantwoord

Beste Daan Peters,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

mini av female aan vrouwelijke converter rca HDMI 1080p converter voor tv, vhs videorecorder, dvd registraties HDMI

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

www.miniinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door