Klacht: Nooit ontvangen!

paradepaartje op 15 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Geachte Heer of Mevrouw,

Ik heb een bestelling bij miniinthebox nog steeds niet mogen ontvangen. Zij beweren dit op 22 oktober te hebben verzonden via SwedenPost
Q1552973986XX en had 3 tot 4 werkdagen moeten duren. Ik heb dit bij hun gemeld maar krijg geen antwoord op mijn vraag!
Graag zie ik een oplossing in de vorm van een levering of desnoods een terugbetaling van mijn aankoopbedrag.
Hopelijk kunt u voor mij bemiddelen in deze zaak en zo toch mijn LAATSTE bestelling bij miniinthebox tot en goed einde brengen.

Alvast bedankt en succes.

Met vriendelijke groet ,

Rudy van den Berg.

Het liefst de levering als nog en anders het terug krijgen van mijn aankoopbedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

7 jaren geleden - wat is het bestelnummer,want met deze verzendcode kunnen wij niets aanvangen, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Bestelnummer is: 1610131925384952

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 november 2016 om 20:36 geantwoord

Beste Rudy vd Berg,

Het spijt ons u te vertellen dat we per ongeluk om uw bestelling via Postverzending te laten verzenden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2016-10-21. Het trackingnummer is Q1552973986XX.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:

De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

Als gevolg van een zeer drukke agenda van de douane, het is normaal dat je nog steeds niet ontvangen van het pakket, want het is nog onderweg.Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2016-11-18, neem dan zsm. contact met ons.

Bij wijze van verontschuldiging bieden wij u een bonustegoed aan ter waarde van 15% van uw bestellingsbedrag. Het totaal bedrag van uw bestelling is 47.56 EUR.

hoe u uw beloningen te gebruiken

CustomerService
www.miniinthebox.com Klantenservice

paradepaartje

Heeft op 08 december 2016 om 11:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb nog steeds niets ontvangen!! En jullie reageren niet en ik kan niet meer inloggen!

Alle klachten die gemeld zijn door