Klacht: niet ontvangen

Rein Duim op 28 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Niet ontvangen bestelling op 31-10-2016 bestelling 25654891 deze is betaald en bevestigd maar tot op heden nog niet ontvangen.
Bestelling 25503956 eveneens betaald en bevestigd ook niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de bestellingen geleverd zijn

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 november 2016 om 00:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Rein Duim

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld. Uw bestelling zal in de komende week in de bus vallen

Mvrgr.

Leentje Jansen

Klantenservice Lightinthebox

Rein Duim

Heeft op 04 december 2016 om 14:03 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Mijn bestelling is nog niet geleverd, terwijl mijn tweede bestelling wel geleverd is de 5 weken zijn ondertussen verstreken en ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen. Dit is de laatste keer dat ik reageer en neem daarna maar mijn verlies.
Het gaat om de bestelling van31-10-2016 nummer 25503956

Alle klachten die gemeld zijn door