Klacht: Bestelling niet compleet

Thomas27 op 21 mei 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fidget spinners besteld. Bij 3 soorten fidget spinners zaten geen dopjes op om ze vast te houden waardoor je ze niet kan laten draaien.
Het gaat om de kleuren: kristal, oranje en groen

Gewenste Oplossing:

Als deze 3 opnieuw worden verstuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

7 jaren geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Het bestelnummer is: #27101326 Mvrgr

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Word er al actie ondernomen? Of word er niks aan gedaan? Ik hoor er namelijk niks meer van. Mvg

Bericht van MiniInTheBox.com

7 jaren geleden - De klantenservice wacht als sinds 5 dagen op uw antwoord. Logt u zich in uw account en beantwoord u de vragen svp. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Werd me niet verteld om ergens in te loggen en iets in te gaan vullen. Waar moet ik nu inloggen en wat invullen dan?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 27 mei 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thomas Morsink,

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Wij stellen uw feedback hierover zeer op prijs en zullen contact opnemen met de leverancier om de kwaliteit van het product te verbeteren.

Als een van onze gewaardeerde klanten, bieden wij u in dit geval graag een Bonustegoed aan van EUR 2.42. U hoeft bovendien het artikel niet aan ons terug te sturen. U kunt de volgende keer dat u bij ons winkelt gebruik maken van het bonustegoed.

Wij sturen het op zodra we uw bevestiging hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Marlem
www.miniinthebox.com KlantenserviceBeste Thomas Morsink,

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Wij stellen uw feedback hierover zeer op prijs en zullen contact opnemen met de leverancier om de kwaliteit van het product te verbeteren.

Als een van onze gewaardeerde klanten, bieden wij u in dit geval graag een Bonustegoed aan van EUR 2.42. U hoeft bovendien het artikel niet aan ons terug te sturen. U kunt de volgende keer dat u bij ons winkelt gebruik maken van het bonustegoed.

Wij sturen het op zodra we uw bevestiging hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Marlem
www.miniinthebox.com KlantenserviceBeste Thomas Morsink,

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Wij stellen uw feedback hierover zeer op prijs en zullen contact opnemen met de leverancier om de kwaliteit van het product te verbeteren.

Als een van onze gewaardeerde klanten, bieden wij u in dit geval graag een Bonustegoed aan van EUR 2.42. U hoeft bovendien het artikel niet aan ons terug te sturen. U kunt de volgende keer dat u bij ons winkelt gebruik maken van het bonustegoed.

Wij sturen het op zodra we uw bevestiging hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Marlem
www.miniinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door