Klacht: minderjarige gebruik per ongeluk veel internet in buitenland

op 04 september 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn 13 jarige zoon was in Portugal op vakantie over zijn dat limiet heen voor internet. Ik had expres een lage limiet laten zetten. Hij dacht dat hij via wifi van het hotel ging, maar dit was niet het geval. Nu komen over de maanden juli en augutsu een totale rekening van dik 1277 euro.Drie maal met vodafone gebeld maar ze doen niets. Eest ene Duha Zegrec, die niet eens wilde doorverbinden met afdeling hoogverbruik, via nog iemand bij ene Lilian die niet wilde doen , mij haar achternaam weigerde te geven en ook niet haar leidinggevende wilde geven. Zij hing op toen ik zei dat ik actie tegen vodafone ging ondernemen. Fatsoen is er dus ook niet bij Vodafone.
Het is zelfs niet duidelijk of er niet toch via de hotel wifi internet was of dat vodafone wel enige diensten heeft verleend.

Als de rekening wordt gecorrigeerd tot het normale maand bedrag van 45 euro.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fjtstaal