Klacht: Mijn telefoon te lang weg ter reparatie

op 21 juni 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu vind ik het erg grappig om de klacht hieronder te lezen en dit gewoon bijna mijn verhaal is, dit zegt meer over e-repair denk ik dan wat anders maar goed…

Ik heb dus mijn telefoon op 4 juni 2016 in de KPN winkel te Rotterdam Alexandrium ter reparatie gebracht. Deze is toen opgestuurd naar e-repair ter reparatie. Nu staat er dus al sinds 7 juni 2016 dat er wordt gewacht op onderdelen. Want ja ook ik hou natuurlijk mijn reparatie in de gaten. Op 16 juni 2016 heb ik geprobeerd in contact te komen met KPN over de status van mijn reparatie aangezien er nog steeds stond wachten op onderdelen. Nou dit was een drama, alle telefoonnummers die ik gebeld heb zat mijn vraag niet in het keuzemenu en er was ook geen optie overigen. Toen probeerde ik het via de chat die staat 24/7 bereikbaar was, maar toevallig toen ik er op wou niet beschikbaar was. Uiteindelijk toch iemand via de chat gesproken, die kon me ook niet veel zeggen behalve dat ik maar even naar de winkel moest gaan. Zo gezegd zo gedaan volgende dag erheen gegaan, daar wordt me verteld dat ze wachten op mijn scherm die ze niet op voorraad hebben. Wat ik een raar verhaal vind voor een reparatie bedrijf. Zelfs al zou ik via Aliexpress of miniinthebox vanuit China een scherm bestellen dan zou ik hem al binnen 2 weken hebben maar een reparatiebedrijf zoals e-repair niet, slechte zaak lijkt mij. Bovendien stond er dus op mijn reparatiebon vermeld BINNEN 2 weken heeft u u telefoon terug, nou dus niet! Uiteindelijk verstuur ik ook nog een klacht naar KPN hierover en daarin ook vermeld dat ik voor mijn Samsung galaxy s6 edge een trage iphone 4 heb meegekregen als vervangend toestel, waar ik dus weinig mee kan want voordat je een app hebt opgestart dan is er weer een uur voorbij maar goed. En dan krijg ik een reactie op mijn klacht met dat ze het jammer voor me vinden en vervelend maar gelukkig heb ik een vervangend toestel gekregen. Nou vette hap die reactie zeg! wat een bedrijf zeg! dat had ik ook nog wel kunnen vertellen, maar met een passende oplossing komen nee hoor… slechte zaak dit.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik of ZSM mijn telefoon helemaal gemaakt en wel terug heb, en eigenlijk nog net zoals er bij bijvoorbeeld Vodafone gewoon aan de deur wordt afgeleverd. Want om nu ook nog maar even nog meer moeite te doen na dit alles heb ik eigenlijk weinig zin in. Of geef mij gewoon een nieuw toestel want dit is te belachelijk voor woorden. Of een tegemoetkoming of iets dergelijks, want de service van KPN als van e-repair vind ik behoorlijk slecht op dit moment!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lalaababy