Klacht: Mijn pakketje werd niet bezorgd

op 11 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje werd vandaag niet bezorgd maar dit was wel de afspraak. Mijn pakketje moest vandaag tussen 14:39-15:39 worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Ik heb de hele dag mijn pakketje gewacht, maar om 19:45 zag ik dat mijn pakketje vandaag niet bezorgt zal worden. Geen excuses van jullie, geen andere optie gekregen, slechte klantenservice! Ik ben meer dan alleen ontevreden. Ik betaal jullie erg veel voor het leveren en kreeg een erg vreselijke service! Ik kan tot volgende maandag niet thuis zijn en wat nu? Ik krijg daardoor nooit mijn pakketje? Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken! Mijn belangrijke pakkettje vanuit Frankrijk is niet geleverd en ik heb niks van jullie gehoord, dat vind ik erg vreselijk en schandalig! Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes! Ik betaalde veel voor de leveringskosten en jullie moeten mij terug betaalen omdat jullie zo’n vreselijke service leveren! Dat ben ik niet accepteren!

Als ik een compensatie krijg voor de vreselijke service!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 december 2017 om 11:44 geantwoord

Heeft op 13 december 2017 om 20:12 geantwoord

Zo vreselijke service! Tweede dagen heb ik nog niks ontvangt! Waarvoor betalde ik zo veel leverenkost? Wanneer krijg ik mijn pakketje?

Alle klachten die gemeld zijn door NicaBerg