Klacht: Mijn kind is opgelicht voor 210 euro

op 29 juni 2019 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

We dachten een mooie tweedehands videokaart te kopen zoals getoond in de advertentie (hier heb ik een scherm foto van gemaakt) van 210 euro. We kregen een prul video kaart terwaarde van een tientje . Het is duidelijk niet hetzelfde product als van de foto in de advertentie.

Mijn zoon was jarig en tevens over naar havo 3. Waardoor hij iets mocht uitzoeken op internet. Er zit spaargeld van hem in en geld van ons. Hij wilde de video kaart hebben omdat hij animeert en nu veel tijd kwijt is aan renderen

Ik kan geen aangifte doen want dit is geen oplichting omdat we wel een product hebben gekregen. Marktplaats faciliteert oplichting!! En wil hier geen verantwoording voor nemen

Ik ben pas tevreden als mijn zoon zijn geld terug krijgt en dat marktplaats geen mensen meer de kans bied om o.a. mijn kind van 15 te bedonderen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]