Klacht: Mijn e-mail gewijzigd

op 24 mei 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn e-mail gewijzigd daarom kan ik mijn aap niet inchecken en de facturen bekijken.
Trouwens hebben jullie een andere bedrag afgeschreven.
De ordinale bedrag is 7.00€ per maand maar de laatste keer was 54,88 € .
Ik verzoek u vriendelijk zo snel mogelijk te reageren

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een oplossing vinden voor de app om weer te kunnen bekijken, bovendien een uitleg over de laatste factuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 mei 2021 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Roushan