Klacht: Mijn abonnement is beëindigd per 13 mei 2016. Ik moet nu een laatste termijn betalen die veel te hoog is!

op 09 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat mijn abonnement is beëindigd m.i.v. 13 mei 2016 hebben jullie mij een laatste betalingstermijn willen laten betalen van € 18,50. Dit moet volgens mij € 5,00 zijn (mijn maandtermijn bedraagt steeds € 10,00 en het abonnement is halverwege de maand mei beëindigd).

Gewenste Oplossing:

Als u mij een mail stuurt met daarin het juiste laatste termijnbedrag van € 5,00!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door farv48@ziggo.nl