Klacht: De bestelling kon ik niet retour aanmelden omdat het bij 1 van de 2 boetieks nog niet voltooid was en nu is de retourtermijn voorbij.

op 23 mei 2020 over Miinto in de categorie Internetshops - Kleding

Vorige maand had ik wat besteld bij Miinto en toen ik dat had ontvangen wou ik het gelijk retour aanmelden maar dat kon niet omdat het bij 1 van de 2 boetieks nog niet voltooid was, ik heb het elke dag in die 2 weken geprobeerd aan te melden maar zonder resultaat nu is de retourtermijn voorbij en zit ik met die bestelling terwijl de fout bij hun en hun systeem ligt. De klantenservice van Miinto is ook niet begrijpzaam ook niet als je het aan ze uitlegt dan doen ze alsof je zelf te laat bent met het retour aanmelden terwijl dat niet het geval was.

Als Miinto bij de hele bestelling laat retour sturen omdat de fout bij hun systeem ligt en niet bij mij ik was op tijd met het aanmelden, ik heb het elke dag in die 2 weken gedaan.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miinto

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miinto nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door louisevanderplas1