Klacht: metertoestanden

op 14 september 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 13/08/2016 telefonisch contact gehad met klantendienst Eneco en is bij mij verkeerd aangekomen. Dus op 03/09/2016 in de Kerkakkerstraat 1A / 9850 Hansbeke komen wonen in volledig gerenoveerd appartement met nog aanpassingen tegemoet en 2 x klein dreigement onder mijn neus krijgen van : meneer uw elektriciteit en gas is niet actief en zodus kunnen we geen contract afsluiten en valt het nutsvoorziening uit , heb uitgelegd dat het een werfkas is en de gas weet ik ook niet en heb dan de ean codes doorgegeven want op 2 oktober komt het officieel in orde heeft eandis me laten weten, heb elektrische rolstoel die moet kunnen opgeladen worden en dan nemen jullie een bocht van 180 ° aja zo dan mag je gerust zijn qua elektriek en gas en de 1ste telefoon tijdje geleden zei jullie klantendienst van aangezien het nieuw is qua app ga je in plaats van 75 euro een forfitaire bedrag moeten betalen en na evaluatie van 1 j herziening, weet je veel kennissen hebben me al gevraagd of ik tevreden ben van jullie maar heb hen gezegd van zoek een andere firma want ga dit ook doen want gisteren had ik echt den beu van het steeds opnieuw uit te leggen en het contract in de scandinaviestraat 81/9000 Gent loopt nog tot ondertekening v/d akte bij mijn Notaris en zal dan die meterstand doorgeven en daar zal de samenwerking tussen mij als klant en jullie stoppen, heb gisteren aan de juffrouw gezegd : als je me niet geloofd wel kom dan kijken of bel naar mijn huisbaas want als ik mijn rolstoel niet kan opladen dien ik klacht neer bij de overheid

Gewenste Oplossing:

ben al een tijdje klant bij jullie en plots krijg ik dreigment als gehandicapte dat nutsvoorzieningen uitvallen doordat het niet actief is en een tijdelijke oplossing zijn die werfkassen en indien jullie me geen contract kunnen geven wel dan ga ik op een ander, nog nooit dit tegen gekomen met gelijk wie !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 15 september 2016 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Degraveleyn,

Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik zou graag duidelijkheid scheppen, maar u heeft uw klacht gericht aan Eneco Nederland. Ik vermoed dat dit echter betrekking heeft op mijn collega's uit België. Ik adviseer u dan ook vriendelijk uw klacht bij hen kenbaar te maken. Ik hoop dat u snel duidelijkheid heeft.

Met vriendelijke groet,

Martijn, Eneco (Nederland)

Alle klachten die gemeld zijn door Degraveleyn