Klacht: meterstandje

op 27 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na overstappen van oxxio naar de nuon moest ik mijn meterstanden opgeven zo gezegd zo gedaan.
vervolgens een mail van de Nuon dat ik mijn meterstanden niet goed had doorgegeven? of ik het nogmaals wil doen.
met nieuwe opname nummer,ik vul het in en klopt geen biet van de opname nummer of huisnummer?
dus bellen maar!! ook geen respons ja lange wachttijd dat je van armoe maar weer ophangt.kan ik mijn telefoon rek ook opsturen daar Nuon ??? gewoon niet normaal. nu tot heden geen meterstanden door kunnen geven en word ik straks geschat waar ik niet op zit te wachten!! bedankt Nuon !!

Gewenste Oplossing:

dat ik me meterstanden kan doorgeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 27 januari 2014 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vorst,

Vervelend om te horen dat u de meterstanden nog niet heeft kunnen doorgeven. Excuses voor het ongemak.
Als je de meterstanden naar webcare@nuon stuurt dan verwerken wij ze graag voor je. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Renata
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door meterstandje