Klacht: Meterstanden aanpassen

op 05 juni 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog steeds niet opgelost meterstanden aanpassen, vandaag Weer 978 afgeschreven onterecht,

Stop nou eens los het nu eens een keer op

Nie

Gewenste Oplossing:

Als de juiste meterstand is verwerkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 05 juni 2018 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste [email protected],

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u het inmiddels zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Helaas wachten wij nog steeds op de meterstanden van uw nieuwe leverancier, om de correctienota op te maken. Tot die tijd is het voor ons ook afwachten.

De afschreven €973,11 mag u terugstorten. We hadden dit bedrag al uitgesteld, maar inmiddels is ook deze uitgestelde datum bereikt. Wanneer het bedrag binnen is, stellen wij deze opnieuw (geruime tijd) voor u uit.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Denise
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]