Klacht: Meteen een incassobureau op mijn dak

op 21 april 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen herinneringen per post ontvangen. Voor mijn gevoel krijg ik nu meteen een incassobureau op mijn dak. Die mij per mail en telefonisch hebben kunnen benaderen. Heel jammer dat de ANWB dat zelf niet eerst kan, dan had ik meteen mijn lidmaatschap betaald. Ik heb gewoon niets gehad. Het is met de post best problematisch ik krijg ook vaak post wat niet eens voor mij is. Dit alles had een hoop ellende en vooral IRRITATIE gescheeld. Ik heb inmiddels hierdoor mijn lidmaatschap opgezegd en ben van plan om ook de autoverzekering weg te halen. Ik ben zeer zeer teleurgesteld in de ANWB. Één miststap en ik krijg meteen een dikke boete. Ik hoop dat u tot een passende oplossing komt. Het referentie nummer is 000-808-820/241658551.

Gewenste Oplossing:

Als de boete word ingetrokken. Dit is nogmaals buiten mijn schuld om ontstaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IRRITATIE1