Klacht: Met een rot gang bij mij door de straat tegen het verkeer inrijden

op 15 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag dinsdag 15 augustus om 12.50 reed een koerier van ups met het kenteken 39 vv kf of 39 vv xf met een bloedgang bij mij door de straat ( plaspoelstraat te leidschendam ) . Ik vind deze actie van deze jongeman al belachelijk maar omdat hier ongeveer 70 kleine kinderen in de straat wonen vind ik dit echt buiten alle proporties ! Deze jongeman heeft enorm veel geluk gehad met zijn actie dat hij niet is tegen kunnen houden want anders was hij zeker uit zn bus getrokken …is geen dreigement maar een waarschuwing voor hem …de gevolgen zijn niet te overzien als hij daadwerkelijk een kind aan rijd …want hij reed zeker dik 50 km/u waar je max .30 km/u mag en dan ook nog tegen de richting in …de kinderen rekenen hier totaal niet op en de chauffeur kan hier totaal niet op anticiperen mocht er een kind de weg overschieten …ik verwacht dat u deze chauffeur op zijn rijgedrag aan spreekt en anders doe ik het …mvg m van alphen

Als dit niet meer gebeurd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 augustus 2017 om 13:49 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor deze vervelende en gevaarlijke situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het center met referentie : 1-67566219754 .

Zij zullen gaan uitzoeken wat er is gebeurd en de chauffeur zal worden aangesproken op zijn gedrag door zijn direct leidinggevende.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ikbenmenno