Mijn Klacht:
op 5 januari hebben jullie een jas verstuurd naar mij die ik heb besteld via de webshop.Deze jas heb ik expres besteld met het oog op mijn bezoek aan zweden en specifiek een jas met capuchon besteld. Helaas is er binnen 2 weken (vóór mijn bezoek aan Zweden) al de helft van de knopen (2st) tbv de capuchon simpelweg van de kraag afgevallen. De resterende 2 knopen hangen ook al erg los. Ik vind dit heel erg raar gezien de jas €259.- gekost heeft. In deze prijsklasse verwacht ik niet dat er binnen 2 weken al meerdere knopen simpelweg afgevallen zijn en de bijbehorende capuchon niet meet te gebruiken is. Graag hoor ik hoe jullie mij in dit ongemak tegemoet willen komen.
bestelnummer 0020900351850
Dit is de eerste keer dat ik een jas besteld heb via jullie webshop dus ik vertrouw erop dat jullie hier een passende oplossing voor zullen vinden.
Gewenste Oplossing:
een tegemoetkoming / extra korting
of een vergoeding van herstel door derden (van ALLE knopen)
of een compleet nieuwe jas
