Klacht: Komt afspraken niet na en is niet meer bereikbaar enof reageert niet.

op 22 juli 2019 over MegaKeukenDeal in de categorie Keukenleveranciers

Zeer onbetrouwbaar! Patrick begint heel enthousiast en belooft gouden bergen, maar helaas komt hij afspraken niet na.
Op 8 juni zou hij beginnen en de keuken is nu nog steeds niet bruikbaar. In het begin bij levering al 1,5 week niets gehoord en niet bereikbaar, ik werd gebeld door het transportbedrijf die de keuken wilde leveren. Helaas was er nog niets gedaan , oude keuken en muurtje stonden er nog. Dus ging de keuken in opslag. Géén aanbetaling afgesproken en wil dan ineens het volledige bedrag 2 dagen voor levering, omdat zogenaamd het transportbedrijf problemen zou hebben met de pinbetaling. Transportbedrijf gebeld: geen probleem met pin. Volgens hem lag toen het probleem bij een nieuwe app van ING. ING gebeld: geen probleem en raadde mij ook nog eens vooruit te betalen.
Na 2 weken eindelijk contact: er was iets met zijn internet, etc.? De eerste 2 dagen voorbereiding gingen goed, maar daarna begon de ellende: bijna alle leidingwerkelektrische aansluitingen zitten verkeerd. Een koof gemaakt voor de afzuigbuis, verlaagd plafond, etc. Geen stopcontact voor de afzuigkap. In de koof is hij de afzuigbuis en het elektrisch vergeten, daardoor moet nu de koof er weer uit en opnieuw gemaakt worden. De gasslang zit in de weg voor de besteklade. Door een greep op een kastdeurtje kan de ovendeur niet helemaal open, de carrousel voor hoekkast zit er niet bij, etc. etc. Is nu helemaal niet meer bereikbaar, drukt telefoon weg. Patrick beloofde (via mail en app) de keuken netjes af te maken en problemen op te lossen. Drie keer heeft hij een ander smoesje, dan door de rug gegaan, een koortslip waar hij je niet mee wil besmetten, dan heeft hij ineens hoge koorts door schimmel in de kruipruimte die er absoluut niet zit, volgens zijn eigen zeggen.
Gelukkig heeft hij wel nette Zzp-ers aan het werk die de mij hebben geholpen en nu nog gaan helpen, maar voorlopig had ik geen water en kan ik nu na vijf weken nog steeds niet koken, afzuigen, vaatwasser gebruiken, etc. Ook het cash vooruitbetaalde meerwerk is voor de helft niet af en wat er wel is gedaan is niet goed. Hij levert wel een degelijke keuken voor een scherpe prijs, maar of het u de ellende en de stress waard is moet u zelf bepalen. Juridisch gezien ben ik nog niet met hem klaar.

Boek 7. Bijzondere overeenkomsten

Titel 1. Koop en ruil

Afdeling 3. Bijzondere gevolgen van niet-nakoming van de verplichtingen van de verkoper

Artikel 21

Indien bij een consumentenkoop de verkoper niet binnen een redelijke tijd nadat hij daartoe door de koper schriftelijk is aangemaand, aan zijn verplichting tot herstel van de afgeleverde zaak heeft voldaan, is de koper bevoegd het herstel door een derde te doen plaatsvinden en de kosten daarvan op de verkoper te verhalen.

Aangezien hij na sommatie na 8 dagen de keuken niet heeft afgemaakt, ben ik genoodzaakt de meerkosten op hem te verhalen. Er staan meerdere gedupeerden op zijn facebook, dus als die zich hier ook melden?
In ieder geval wil ik dat hij niet meer gedupeerden maakt, aangezien hij net een nieuwe showroom heeft in Rijssen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MegaKeukenDeal

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MegaKeukenDeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door keuken-gedupeerde