Klacht: Meermaals foute levering

op 28 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste,

Ik heb in het begin van de week een luchtbevochtiger besteld op bol.com voor mijn babytje een betere nachtrust te gunnen na wekenlange onderbroken nachten. Ik verkies om mijn bestelling via bol.com te plaatsen gezien ik zeker ben dat hij de dag nadien geleverd wordt. De dag nadien wordt er inderdaad een pakket geleverd, jammer genoeg is het een filter, ipv het toestel waarvoor ik 129 euro betaald heb. Ik meld dit aan de klantenservice, ik word heel vriendelijk verder geholpen, de bestelling wordt me de dag nadien beloofd aangevuld met een compensatiecadeautje. De dag nadien wordt er opnieuw een pakketje geleverd, opnieuw een filter. Ik doe hier opnieuw melding van bij de klantenservice en daar blijkt dat het product niet meer verkrijgbaar is. Ik krijg nog wel een link door waar ik verder niets mee ben en het gesprek wordt abrupt beëindigd. Jammer, want we zijn nu op het einde van de week en ik kan de kamer van mijn 9 maanden oud dochtertje nog steeds niet bevochtigen.

Ik was graag verder geholpen met het vinden van het juiste product en keek reeds uit naar het compensatiecadeautje.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 januari 2018 om 16:57 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van het contact dat u met mijn collega heeft gehad, sluit ik deze klacht.

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Helene Caels